Verkkokauppa-info

Yritys

Rundnet-kaupan toimintaa pyörittää Moverest Oy (2892919-6) (jäljempänä verkkokauppa). Roundnet-kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: roundnetkauppa@gmail.com
Puhelin: 050 465 6935 (Johannes Peltonen)
Postiosoite: Åkerlundinkatu 2 A, 33100 Tampere

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Jos haluat tilata tuotteita yritykselle tai yhteisölle, suosittelemme ottamaan yhteyttä lomakkeella tai sähköpostitse. Sovimme mielellämme haluamastanne laskutus- ja toimitustavasta.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Enterpay Lasku yritykselle: Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin ja pyrimme lähettämään tilauksen aina 24h kuluessa. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-4 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulu on 4,90€ sis. alv 24% riippumatta tilauksen koosta. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. 

Vaihto ja palautus

Verkkokauppatilauksilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ilmoitus vaihdosta, palautuksesta tai virheellisestä toimituksesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen roundnetkauppa@gmail.com. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös tuotepakkausten tulee olla alkuperäisessä kunnossa, eli esimerkiksi Spikeball-pakkaus tulee pakata kuplamuoviin tai pussiin, jotta posti ei liimaa osoitetarroja tuotteen alkuperäispakkaukseen.

Vastaamme palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeistuksemme mukaisesti. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, hyvitämme rahat tai lähetämme tilalle pyytämäsi korvaavat tuotteet.

HUOM! Kehitämme asiakaspalautusprosessia, joten tällä hetkellä asiakaspalvelumme ohjeistaa jokaisen palautuksen erikseen. Tehtyäsi ilmoituksen vaihdosta/palautuksesta sähköpostiin roundnetkauppa@gmail.com 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, saat ohjeistuksen vaihtoon/palautukseen.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Takuu

Olemme virallinen Spikeball-jälleenmyyjä ja Spikeball Ambassador Organization (SAO). Siksi saat meiltä Spikeball-pelivälineille valmistajan elinikäisen takuun. Mikäli mikä tahansa Spikeball-pelivälineen mukana tullut osa on viallinen tai rikkoutuu normaalissa käytössä, osa korvataan veloituksetta. Ainoana poikkeuksena on käytössä kuluneet pallot, joita ei korvata. Pallo korvataan vain, jos siinä on valmistusvika. Takuu ei koske vaattteita.

Yleisimmin Spikeball-seteissä rikkoutuu rima (rim) tai verkko (net) jos pelaaja astuu tai kaatuu verkon päälle. Takuu kattaa myös näissä tilanteissa rikkoutuneet osat. Takuu ei kata hukkuneita osia.

Uuden osan tilaaminen rikkoutuneen tai viallisen osan tilalle tapahtuu suoraan Spikeballilta tämän tilauslomakkeen kautta.

Tietosuojaseloste

Tämä on Yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 14.10.2020. Viimeisin muutos 14.10.2020.

1. Rekisterinpitäjä

Moverest Oy, Åkerlundinkatu 2 A, 33100 Tampere

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Johannes Peltonen, roundnetkauppa@gmail.com

3. Rekisterin nimi

Roundnet.fi -verkkokaupan käyttäjärekisteri

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on henkilön suostumus tilauksen tai yhteydenoton yhteydessä. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi ja sujuvan palvelukokemuksen tuottaminen. Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin. 

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), verkkoyhteyden IP-osoite, tiedot tilatuista tuotteista ja palveluista, laskutustiedot sekä muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin ja tuotteisiin liittyvät tiedot.

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä selosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden, toteuttamiseksi ja niiden asianmukaisen toteuttamisen näyttämiseksi.

Asiakkaan pyynnöstä häntä koskeva henkilötieto voidaan poistaa tai anonymisoida roundnet.fi -järjestelmistä. Poisto ja anonymisointi-toimenpide on peruuttamaton, emmekä voi palauttaa poistettuja asiakastilejä.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen luovutus

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteröitymisen ja/tai tilauksen yhteydessä annettuja henkilötietoja käytetään ainoastaan tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Annettuja henkilötietoja käsittelevät 1) yrityksemme työntekijät, jotka käsittelevät tilausta 2) maksupalvelumme tarjoaja Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4) vastaanottaessaan maksun asiakkaalta 3) Kuljetusyritys, joka toimittaa tuotteet  asiakkaalle 4) yrityksemme tilitoimisto. Muuhun käyttöön pyydämme asiakkaan hyväksynnän.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä (”oikeus tulla unohdetuksi”). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).