Puolivuotinen toimintakertomus 1/2022

Roundnet Finlandin toimintaa ovat pyörittäneet Johannes Peltonen ja Joni Puhakka vuosina 2018-2021. Laji on kehittynyt Suomessa viime vuosien aikana, josta hienoimpana esimerkkinä ovat lajiseurat Suomessa. Ensimmäinen lajiseura Suomessa oli Roundnet Tampere ry. Tampereen perässä tulivat Roundnet Espoo ry ja Roundnet Joensuu ry. Lajikehityksen myötä myös lajitoiminta on ottanut askelia eteenpäin. Loppuvuodesta 2021 Suomessa aloitti toimintansa Suomen Roundnetyhdistys ry, jonka päätehtävänä on lajikehitys Suomessa sekä kansainvälinen yhteydenpito. Suomen Roundnetyhdistys ry:n hallitukseen kuuluvat:

• Johannes Peltonen (hallituksen puheenjohtaja)
  • Henri Modenius (hallituksen varapuheenjohtaja)
  • Matilda Leppänen (rahastonhoitaja)
  • Joni Puhakka
  • Kosti Kyläinpää
  • Toni Vahevaara

Hallituksen kokoonpano on muodostettu Roundnet Finlandin alkuperäisjäsenistä sekä jokaisen lajiseuran edustajista.

Mitä Suomen Roundnetyhdistys on tehnyt?

Suomen Roundnetyhdistyksen hallitus kokoontui ensimmäistä kertaa marraskuussa 2021. Siitä alkaen hallitus on kokoontunut kerran-pari kuukaudessa.

Yhdistys on:

• Uudistanut ranking -systeemin
  • Luonut kilpailukalenterin vuodelle 2022
  • Tukenut paikallisseuroja osaturnausten järjestämisessä
  • Luonut valintamenettelyt EM- ja MM-edustamiselle sekä vastaanottanut kisahakemukset
  • Luonut seuran perustamis ABC:n, jolla pyritään kannustamaan seuran perustamista myös muille paikkakunnille

Mitä Suomen Roundnetyhdistys tekee tulevaisuudessa?

Tärkeimpänä on saada aikaiseksi onnistuneet turnaukset vielä Joensuussa ja Tampereella sekä saattaa kisaedustajamme EM- ja MM-kisoihin. Näiden tapahtumien jälkeen on aika reflektoida mennyttä vuotta, missä olemme onnistuneet? Missä on kehitettävää? Loppuvuodesta teemme jälleen hartiavoimin töitä, jotta vuosi 2023 olisi entistä hienompi roundnetvuosi sekä luomme strategian ja vision tuleville vuosille.

Muista olla meihin matalalla kynnyksellä yhteydessä: roundnetfinland@gmail.com

Suomen Roundnetyhdistyksen hallitus